dimarts, 5 de maig del 2015

Els de 2n d'ESO estudien el color

La primavera és un esclat de colors, els arbres comencen a florir, els prats plens de flors i les ciutats s'omplen de colors, podríem dir que la primavera és una estació que dóna vida.
Com que els alumnes de 2n d'ESO han treballat dins el crèdit de visual, hem decidit informar-nos més i hem entrevistat a la senyoreta Mª Angels Rosselló.

- En què consisteix aquest projecte?
  
 · En l'estudi de l'influencia del color en les persones. En el simbolisme i en que s'associa.

- És una nova incorporació?

· No, però està ampliada en la cromoteràpia (la relació del color amb la salut).

-Els alumnes mostren interès?

 · Sí, perquè descobreixen coses que no s'havien plantejat mai.

- Quin és el nom de la làmina?

· Psicologia del color.

- Com va sorgir la idea?

· Dins el temari de la matèria es treballa el color i personalment he volgut donar-li aquesta aplicació per entendre millor aquest significat.

- Ens podries dir el significat d'un color?

· VERD: Vida, creixement, medi ambient, curació, diners, seguretat, relaxació, frescor.
· TURQUESA: Protecció, curació, infinitat, sofisticació, feminitat.

- Els hi ha costat molt als alumnes?

· Sí, perquè havien de treballar el significat del color amb la idea i la creativitat.

- I per acabar, tens pensat seguir fent-ho? Ha donat bons resultats?

 · Sí, perquè a partir de la coneixença més profunda del color es pot desenvolupar la creativitat artística i personal.

Marina Pla, 3r ESO C
Clara Riaza, 3r ESO C











Helena Iglesias i Maria Molina
 ·

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada